HOME SWEET HOME

Kom hem för några timmar sen från tre underbara veckor i Åhus. Det har varit så grymt bra, nästan för bra.
Alla har gjort veckorna lite extra bra på olika vis. Jag har verkligen lärt känna många, nya, goa å fina människor.
Det har bara gått några dagar, och jag saknar dem redan. Vi blev typ som en enda stor familj. Vill tillbaka!
Vilken känsla. Ett minne förlivet verkligen!
Å nu klockan sex, kom det massa gäster för lite firande. Fick thomas sabo armband + fett fina berlocker å så pengar, i´m lovit it. Har inte sovit i min säng på, ja jag vet inte hur länge. Ska bli såå skönt inatt!
Och redan nu på lördag kilar jag iväg igen i tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0